Treść |
Tytuł |
Autor(zy) |
Ident / Data wpisu |
Każdy agent nieruchomości wie, że typowy dom nie jest ani „uroczy”, ani „fantastyczny”, ale jeśli tak go nie zareklamuje, pies z kulawą nogą nawet na niego nie spojrzy.
|
Freakonomia świat od podszewki
|
Levitt, Steven D.; Dubner, Stephen J.
|
9788324608386:117
12.01.2009
|
Odkryłem jeszcze jedną metodę zwalczania złych recenzji. Przepraszam, że dotychczas zachowywałem ją dla siebie. Metoda - jak wszystkie moje dotychczasowe metody i porady - jest prosta i genialna: należy bardzo dużo i często pisać o sobie samym, oczywiście w samych superlatywach. na nazwisko autora nikt nie zwróci uwagi, a jak zwróci, to zapomni. A opinia zostaje na wieki.
|
Porady estradowca
|
Fedorowicz, Jacek
|
83-85264-44-2:69
03.03.2010
|
publiczności nie interesuje prawda o artyście, tylko atrakcyjna prawda.
|
Porady estradowca
|
Fedorowicz, Jacek
|
83-85264-44-2:145
03.03.2010
|
Odpowiadać należy nieszczerze, ale za to dowcipnie, prowokująco,
|
Porady estradowca
|
Fedorowicz, Jacek
|
83-85264-44-2:145_2
03.03.2010
|
Nadal też rysował dowcipy rysunkowe i wysyłał je do czasopism w całych Stanach, ale wszystkie zostały odrzucone.
|
Walt Disney - Czarny książe Hollywood
|
Eliot, Marc
|
9788371635458:33
02.11.2012
|
Ostatecznie jednak obaj kontrahenci skorzystali na tej nieoczekiwanej publicity, jaką przyniósł im paryski spór. Przychylny Kruppowi biograf Gert von Klass tak pisał: „Wystawy światowe zawsze przynosiły Kruppowi szczęście. Były one najlepszym gruntem dla popisów «propagandy» w wielkim stylu, którą to sztukę posiadł Krupp w stopniu najwyższym… Krupp był zapewne pierwszym na świecie specem od propagandy.” Za to dyrektor generalny bochumskiej stalowni, Louis Baare, jeszcze w dwa lata później, podróżując po Niemczech południowych, konstatował wstrząśnięty: „Tutaj nikt o nas nie słyszał.” Dopiero gdy w rozmowie z klientami wspominał paryski spór, miny im się rozjaśniały: „Przyznają, że czytali w Paryżu o takiej firmie.” Baare wyciąga stąd wniosek, który dla Kruppa od dawna był oczywisty: „Byłoby dobrze, gdyby nazwa naszej firmy od czasu do czasu wymieniana była publicznie.”
|
Geniusze i spekulanci. Jak rodził się kapitalizm.
|
Ogger, Guenter
|
9788306022766:137_2
06.08.2013
|
Przyznaję, że jest w tym trochę hipokryzji, ale jeśli chce się skłonić publiczność, aby przełknęła niektóre prawdy – trzeba je owinąć w znajome, błyszczące papierki. To jak z pewnymi indyjskimi ciasteczkami, które zrazu urzekają swą słodyczą, ale gdy się ugryzie jeszcze jeden kęs, natrafia się na pieprz o piekielnej mocy.
|
Moje życie, moje filmy
|
Renoir, Jean
|
6315/K:77
19.09.2013
|
But no matter what you do in life, selling is part of it.
|
Total Recall. My unbelievably true life story.
|
Schwarzenegger, Arnold
|
9781849839730:279
15.03.2014
|
Wykazał on [David Ogilvy – przyp. JF], że reklama oparta na wnikliwych badaniach, pełna polotu i prowadzona za pośrednictwem kilku starannie wybranych mediów może przynieść większe efekty niż kampania rozproszona, chociażby była prowadzona na dużą skalę.
|
Forbes o największych sukcesach w świecie biznesu.
|
Gross, Daniel
|
9788320423860:138
09.11.2014
|
David Ogilvy: „Każde słowo w tekście musi się liczyć. Mgliste twierdzenia trzeba zastępować konkretnymi liczbami; slogany muszą ustąpić miejsca faktom, a próżne nawoływania pociągającym ofertom.
|
Forbes o największych sukcesach w świecie biznesu.
|
Gross, Daniel
|
9788320423860:139
09.11.2014
|
Poinformował [David Ogilvy – przyp. JF] prasę fachową o swoim istnieniu i wysłał bez zaproszenia sprawozdania o swoich postępach, chociaż nie było wielkich postępów, o których mógłby informować.
|
Forbes o największych sukcesach w świecie biznesu.
|
Gross, Daniel
|
9788320423860:141
09.11.2014
|
Niech bohaterem reklamy będzie produkt.
|
Forbes o największych sukcesach w świecie biznesu.
|
Gross, Daniel
|
9788320423860:144
09.11.2014
|
[Reklama – przyp. JF] dobrze napisana, przekonująca i pozbawiona nachalności.
|
Forbes o największych sukcesach w świecie biznesu.
|
Gross, Daniel
|
9788320423860:145
09.11.2014
|
One of the few times she ever got mad at me was when she saw me shove my way through a crowd of fans after a competition. The thought in my head was “I won. Now I’m going to party.” But Dianne grabbed me and said, “Arnold, you don’t do that. These are people who came to see you. They spent their money, and some of them traveled a long way. You can take a few minutes and give them your autograph.” That scolding changed my life. I’d never thought about the fans, only about my competitors. But from then on, I always made time for the fans.
|
Total Recall. My unbelievably true life story.
|
Schwarzenegger, Arnold
|
9781849839730:60
15.02.2015
|
Most bodybuilders don’t have very interesting insights or routines. But I’d noticed that Joe’s writers could make a story out of anything.
|
Total Recall. My unbelievably true life story.
|
Schwarzenegger, Arnold
|
9781849839730:116
15.02.2015
|
Every film had to be nurtured in the marketplace. You can have the greatest movie in the world, but if you don’t get it out there, if people don’t know about it, you have nothing. It’s the same with poetry, with painting, with writing, with inventions. It always blew my mind that some of the greatest artists, from Michelangelo to van Gogh, never sold much because they didn’t know how. They had to rely on some schmuck–some agent or manager or gallery owner–to do it for them. Picasso would go into a restaurant and do a drawing or paint a plate for a meal. Now you go to these restaurants in Madrid, and the Picassos are hanging on the walls, worth millions of dollars. That wasn’t going to happen to my movies. Same with bodybuilding, same with politics–no matter what I did in life, I was aware that you had to sell it.
|
Total Recall. My unbelievably true life story.
|
Schwarzenegger, Arnold
|
9781849839730:341
20.06.2015
|
Word of mouth is what makes movies big, because while you can put in $25 million or $30 million to promote the movie on the first weekend, you can’t afford to keep doing that every week.
|
Total Recall. My unbelievably true life story.
|
Schwarzenegger, Arnold
|
9781849839730:410
20.06.2015
|